2023/02/20

Free / Hi-STANDARD

Oh-oh-oh-oh-oh-oh
I know nothing can stop you
Nothing is stopping me
Oh-oh-oh-oh-oh-oh
I know, no one can stop you
No one really can, stay free

We used to hang around
Do you remember the night we drank a lot?
You told me 'bout your dreams all night
Where are you now, are you lost?

Call me up, text me anytime
(I'm not a teen anymore) you are an asshole
Hey, are we friends or what?

Oh-oh-oh-oh-oh-oh
I know nothing can stop you
Nothing is stopping me
Oh-oh-oh-oh-oh-oh
I know, no one can stop you
No one really can, stay free

You used to help me out
Do you remember the night we had a fight?
You said to me, "Never give up"
Where are you now, are you fine?

Hard times, every place I go
(I can't take it anymore) Tell me your trouble
I'm always here for you
Come on, come on
I'Il buy you a drink

Oh-oh-oh-oh-oh-oh
I know nothing can stop you
Nothing is stopping me
Oh-oh-oh-oh-oh-oh
I know, no one can stop you
No one really can, stay free

Oh-oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh

Oh-oh-oh-oh-oh-oh
I know nothing can stop you
Nothing is stopping me
Oh-oh-oh-oh-oh-oh
I know, no one can stop you
No one really can, stay free

Let's go



お前は何からも縛られないよな
俺も止められない
ああ、お前を止められるやつなんていない
誰にもできない、ずっと自由さ

俺ら、よくつるんでたな
メチャクチャ飲んだあの夜のこと覚えてるか?
お前は夢を夜通し語ってた
今どこにいるんだ?道がわからなくなっちゃったか?

電話くれよ、いつでもメール待ってるぞ
(ティーンじゃないんだからそんな事しないよ)バカヤロウ
おい、俺ら友達だろ?

お前は何からも縛られないよな
俺も止められない
ああ、お前を止められるやつなんていない
誰にもできない、ずっと自由さ

お前はいつも俺を助けてくれたよな
ケンカをしたあの夜のこと覚えてるか?
お前は言ったんだ、「諦めんじゃねぇよ」って
お前は今どこにいるんだ?元気なのか?

今じゃどこへ行ってもキツイことばかり
(もうこれ以上無理だ)俺に話を聞かせてくれよ
俺はいつもお前といるから
なぁ、こっちこいよ
一杯奢るぜ?

お前は何からも縛られないよな
俺も止められない
ああ、お前を止められるやつなんていない
誰にもできない、ずっと自由さ

お前は何からも縛られないよな
俺も止められない
ああ、お前を止められるやつなんていない
誰にもできない、ずっと自由さ

よし、そろそろ行こうか

0 件のコメント:

コメントを投稿