2017/02/24

I go alone / Ken Yokoyama

We all wanna be happy
But it's so hard to do
How I feel about me
I talk a lot to myself and now I know

In the end
I must make it on my own
Made my choice so I go alone

My friends still are around me
When I am down and out
We have lots of good time
But something deep inside is telling me

In the end
I must make it on my own
Made my choice so I go alone

Listen to the guitar, The voice and melodies
Sounds so sweet together
Yet I have found the only way to go

In the end
I must make it on my own
Made my choice so I go alone

Made my choice so I go alone



僕たちはみんな幸せになりたい
だけどそれは難しいことだと思う
僕がどう感じているか
僕としてはいっぱい話したと思う

それでようやくわかったんだ
僕が自分自身で幸せを掴まなきゃってこと
僕は1人で進まなきゃってことを

友達たちはまだ僕の近くにいる
僕が落ち込んだり、どこかに行ってしまっても
僕らはたくさんの楽しい時間を過ごした
だけど心の深いところにある何かが僕に語りかけるんだ

それでようやくわかったんだ
僕が幸せを掴まなきゃってこと
僕は1人で進まなきゃってことを

ギターの音色、ボーカルの声、華麗なメロディ
三位一体となってとても心地よい音になる
僕は僕の進む道を見つけた気がするんだ

それでようやくわかったんだ
僕が幸せを掴まなきゃってこと
僕は1人で進まなきゃってことを

0 件のコメント:

コメントを投稿