2017/05/09

Ghost of a chance / Rancid

Well, these walls are just high enough to keep you locked in
Locked in for a lifetime
Well, you're one lousy step from not makin' it
You only got a ghost of a chance, my brother
You only got a ghost of a chance

Well, maybe someday we'll get a new start
You never grow too old to dream
Save the sermon for Sunday 'cause we'll be back one day
You only got a ghost of a chance, my brother
You only got a ghost of a chance

Well, follow your instincts always
Don't ever doubt yourself
When the odds are small, don't let 'em stop ya
'Cause we only got a ghost of a chance, my brother
We only got a ghost of a chance
We only got a ghost of a chance, my brother
We only got a ghost of a chance



この壁はお前を閉じ込めるには十分な高さだな
この先お前はずっと閉じ込められるんだ
お前はこんな最悪な状況からでも1歩を踏み出さなきゃならねーんだ
消えちまいそうなチャンスしかないんだ、兄弟
消えちまいそうだけどチャンスなんだ

いつか俺らは新しいスタートを切ることができるかもしれない
お前は夢を追いかけて成長するなんてことはしないだろうけど
毎週日曜に教会で聞かされるお説教は、いつの日か帰ってきたときのために心に止めておけよ
消えちまいそうなチャンスしかないんだ、兄弟
消えちまいそうだけどチャンスなんだ

お前はいつも本能にしたがって生きているよな
自分自身を疑わず
奴らに止められちまうって周りが言ってても気にすんな、誰もお前のことを止められやしないぜ
俺らにはもうチャンスなんかないんだ、兄弟
俺らにはもう消えちまいそうなチャンスしかないんだ

0 件のコメント:

コメントを投稿