2017/05/15

Nothingtown / The Offspring

Let's make this complicated
Thinking is overrated
We're busting out
Of this shitty little town

Green grass and colored lenses
Tear down these picket fences
Burn in our beds
While the city lies sleeping

Why oh why?
Are we starting up and going down?
My oh my
Just the two of us in Nothingtown
Our superhero play
We'll leave this town today
Hold on tighter
With my lighter
Shining through

These city streets are burning
Rose red your wheels are turning
Make me believe
Someday we could really leave

Blindfold a new direction
Stop asking better questions
Don't figure out
That we're never getting out

Why oh why?
Are we starting up and going down?
My oh my
Just the two of us in Nothingtown
Our superhero play
We'll leave this town today
And I'll row it if you steer it
I'll yell until you hear it
Hold on tighter
With my lighter
Shining through

Why oh why?
Are we starting up and going down?
My oh my
Just the two of us in Nothingtown
Our superhero play
Our dreams get in the way
And I'll row it if you steer it
I'll yell until you hear it
Hold on tighter
With my lighter
Shining through

Still stuck in Nothingtown
Still stuck in Nothingtown
Come on let's go



メチャクチャにしてやろう
頭をつかうのがそんなにエライのか?
俺達は抜け出すんだ
このクソみたいな小さな町を

緑の草と色の付いたメガネ
有刺鉄線を解体して
ベッドの中で燃やしちまおう
街中が寝静まっている間にな

一体どうしたってんだ
俺達はまだ始めたばっかりなのにもう落ちぶれてるじゃないか
なんてこった
この何もない街に存在するのは俺たち二人だけなのか
俺達のヒーローごっこは
この街を離れる今日までだ
しっかり握っている
ライターの光を頼りに
この街を抜け出そう

街の通りは燃えている
バラようにの赤い君の車輪が回る
信じさせてくれ
いつの日か一緒に離れられるって

目隠しして突き進むのは新しいやり方だろ?
質問をするのは止めてくれないか
俺にはわからないんだ
なんで俺たちが抜け出せないのか

一体どうしたってんだ
俺達はまだ始めたばっかりなのにもう落ちぶれてるじゃないか
なんてこった
この何もない街に存在するのは俺たち二人だけなのか
俺達のヒーローごっこは
この街を離れる今日までだ
もし君が運転するなら俺が動力になる
君が聞こえるまで俺は応援し続ける
しっかり握っている
ライターの光を頼りに
この街を抜け出そう

一体どうしたってんだ
俺達はまだ始めたばっかりなのにもう落ちぶれてるじゃないか
なんてこった
この何もない街に存在するのは俺たち二人だけなのか
俺達のヒーローごっこは
実現し得ない夢だったんだ
もし君が運転するなら俺が動力になる
君が聞こえるまで俺は応援し続ける
しっかり握っている
ライターの光を頼りに
この街を抜け出そう

まだこの街にいるんだ
まだこの何もない街に
今度こそ行こう

0 件のコメント:

コメントを投稿