2022/06/15

Falling in Love / NOFX

Blast, oxygen masks, smoke filled cabin
Depressurize, don't be afraid, hold onto me
We're goin down, but not our love

Death, don't seem so bad, when I'm with you
My only love, so close your eyes
Kiss me one last time, We're gonna
Die, but not our love, not our love



爆発、飛び出す酸素マスク、煙が充満する客室、下がる気圧
怖がらないで、僕に捕まって
僕たちは地に落ちる、でも僕らの愛は違う

死、そんなに悪くないかもしれない、君と一緒なら
僕の唯一の愛、だから目をつぶって、最期にキスを
僕たちは死ぬ
でも僕らの愛は違うんだ

0 件のコメント:

コメントを投稿