2017/06/07

Run / Foo Fighters

Wake up
Run for your life with me
Wake up
Run for your life with me

In another perfect life
In another perfect light
We run
We run
We run

The rats are on parade
Another mad charade
What you gonna do?
The hounds are on the chase
If everything's erased
What you gonna do?
I need some room to breathe
You can stay asleep
If you wanted to
They say that's nothings free
You can run with me
If you wanted to
Yeah you can run with me
If you wanted to

Before the time runs out
There's somewhere to run

Wake up
Run for your life with me
Wake up
Run for your life with me

In another perfect life
In another perfect light
We run
We run
We run
Run!

We are the nation's stakes
If everything's erased
What you gonna do?
I need some room to breathe
You can run with me
If you wanted to
Yeah you can run with me
If you wanted to

Before the time runs out
There's somewhere to run

Wake up
Run for your life with me
Wake up
Run for your life with me

In another perfect life
In another perfect light
We run
We run
We run
Run!

Wake up
Run for your life with me
Wake up
Run for your life with me

In another perfect life
In another perfect light
We run
We run
We run
Run!



目を覚ませ
俺とお前の人生のために走れ

別の完璧な人生
別の光あふれる人生
俺達は走る

ネズミたちが行進している
その様子は狂気のジェスチャーゲームみたいだな
お前は何がしたいんだ?
猟犬が獲物を追いかけるて
全てのものが消え去ったとしたら
お前はどうしたい?
俺は息ができる部屋がほしい
お前は眠ったままでいい
もしそのままでいいのであればな
奴らは言う、自由になるものなんて無いって
お前が望むなら俺と逃げることだってできる
俺と逃げることだってできるんだぜ

時間が無くなる前に
どこかへ走り去ってしまおう

目を覚ませ
俺とお前の人生のために走れ

別の完璧な人生
別の光あふれる人生
俺達は走る
走るんだ!

俺達は国の人柱
全てのものが消え去ったとしたら
お前はどうしたい?
俺は息ができる部屋がほしい
お前が望むなら俺と走ることもできる
俺と走ることもできるんだ

時間が無くなる前に
どこかへ走り去ってしまおう

0 件のコメント:

コメントを投稿