2016/10/28

Olympia WA. / Rancid

Hangin' out with Lars down on 6th street
he knew I was in trouble
I was feeling much like the devil
there was something burnin' deep inside of me

ran into three Puerto Ricans
these girls took us to the funhouse
where we played a lonely pinball machine

hangin' on the corner of 52nd. and Broadway
cars passin' by but none of them seem to be goin' my way
New York City well I wish I was on a highway
back to Olympia...

I'm having a hard time understanding
it gets all too demanding
she's all gone and I'm stranded
something burning deep inside of me

all I know it's 4'o'clock and
she ain't never showed up
and I watched a thousand people go home from work

how many times will it take me
before I go crazy
before I lose everything
something burning deep inside of me
ran into three Puerto Ricans
those girls took us to the funhouse
I don't wanna be alone again.



ラーズと6番通りをぶらついてた
ラーズは俺がトラブってるって知ってる
俺の深いところにある何かが燃え上がり、俺は悪魔じみている何かを感じてた

3人のプエルトリコの女の子が走り寄ってきて
俺らをお楽しみの館へ連れて行った
だけど俺らは孤独にピンボールをしてるだけだった

ブロードウェイの52番街通りを曲がる
車は近くを通り過ぎるが、誰も俺の行く先を見ちゃいねぇ
俺が憧れたニューヨークは成功の象徴だったんだ
オリンピアへ帰ろう…

理解しがたい事がある
そのことを考えて一日が潰れることもあるんだ
彼女がいなくなっちまって俺は先に進めないでいる
俺の深いところで何かが燃えているんだ

4時ちょうどに彼女は現れるはずだったのに
俺はただ人々が帰宅する様子を見ていただけだった

あとどれくらいだ?
俺が狂っちまうまでには
俺が全て失うまでにはさ
俺の深いところで何かが燃えてる
プエルトリコの女の子たちが
俺たちを何処かへ連れてこうとしても
俺はもう独りになりたくない

0 件のコメント:

コメントを投稿